Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~grablesky | użytkownik

imię i nazwiskoRobert Grablewski adresLublin zarejestrowany14.09.2008 @15:10:43 ostatnio na stronie12.03.2014 @19:38:56

Robię robotę. Lubię fotografować koncerty. Komentuję rzadko z braku czasu.

Profilowe: Artur Rawicz http://fotoamatorszczyzna.wordpress.com/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.grablewski.com
digarty237 komentarze402 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Przemo12    06.01.2009 @18:50:02
hehe

to chyba bardziej przez to przeklete swiatlo co jest w sosnowcu zoltym wali po ryjku
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~AKINOM1    02.01.2009 @22:56:20
Proszę bardzo Jak będziesz odpisywał na @, to będzie miło z Twojej strony, jak napiszesz w jakich to celach edukacyjnych przydała się owa galeria
W Nowym Roku, życzę Ci, abyś miał więcej czasu na inne rzeczy a dla siebie przede wszystkim
_______
Pozdrawiam
Moniqa vel AKINOM1
Mess With The Best
Die Like The Rest....
~AKINOM1    02.01.2009 @10:33:58
Więcej jest tu: http://szpilki.digart.pl/digarty/ a jeszcze więcej....hm, gdzie indziej
pozdrawiam.
_______
Pozdrawiam
Moniqa vel AKINOM1
Mess With The Best
Die Like The Rest....
~xisaq    24.12.2008 @16:50:52
Hoplaaa Panu
_______
hoplaaa!!!
~Przemo12    22.12.2008 @19:55:09

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia
pragne przesłać Ci najserdeczniejsze życzenia.

Niech nadchodzące Święta będą dla Ciebie niezapomnianym czasem
spędzonym bez pośpiechu, trosk i zmartwień.

Życze abyś spędzil je w spokoju i radości
oraz aby spełniły się nawet te najskrytsze marzenia.

i cos pod rockowa nute:

http://www.care2.com/ecards/build/1/5671

Pozdrawiam Przemo
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~Przemo12    04.12.2008 @20:22:54
zdam relacje moze jakeis fotki wrzuce kto wie hehe
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
~eemk    01.12.2008 @23:01:07
no to dobrzeczyli się nie zmienili no poza gitarzystą od zeszłego roku ja niestety nie mogłem być w tym roku czego bardzo żałuję:/ ale mam nadzieje ze budgie jeszcze przyjedzie do polski
~niejada    28.11.2008 @17:06:34
To tułów, a niżej odwłoczek, Robercie
~niejada    26.11.2008 @15:46:58
Pupę miał fajną, więc tak wyszło... :P
dzięki za życzenia
~patyk    11.11.2008 @16:55:59
tematykę zdjęciową mamy podobną, a gdzieś mi umknął Twój profil, pogratulować!
~niejada    11.11.2008 @16:26:41
Ty to masz fantazję do wypisywania komentarzy skoro świt! :D:D:D:D

pozdro! :D
~suncreeper    04.11.2008 @07:14:19
witam witam, tak sadzac po galerii - Nadwornego Fotografa Graffiti ; ) i stad moje pytanie, czy Legoins Of Death Attack tez w planie (o to to: http://www.legion-of-death.com/attack2008.php )? : >
pozdrawiam : )
~mojazonazofia    28.10.2008 @17:12:49
jo
nie wiem czemu ale usunelo mi twoja ocene
nie iwem czy dokladnie pamietam co tam napisales ale generalnie to masz racje, kadr, swiatlo itp pierdoly sa w glowie autora, bardzo trafne spostrzezenie
mialem pomysl i mniej wiecej udalo mi sie go zrealizowac
tlumaczylem twojemu koledze pojecie 'syfu'. ja np nie czuje sterylnych, koncertowych pocztowek. jedno wola coelho'a a mi wystarczy faulkner
pzdr
_______
long live new flesh
http://touchtheboobs.blogspot.com
~Sfen    22.10.2008 @20:57:38
No tak, ja nigdy lampy nie lubilem uzywac. Ale puzniej sie nauczylem i jak dobrze ja uzyjesz to jest super. Teraz kiedy mam nowa D3 to coraz mniej lampy uzywam. Tylko to zupelnie zmienia wyglad mojej pracy.

Narka!
~Sfen    22.10.2008 @20:21:40
Okropnie mi sie podoba Twoja galeria muzyczna. Jest super. Pozwolisz ze poobserwuje.

Pozdrawiam.
~Maty888    22.10.2008 @17:30:47
masz rację...bo mi słońce świeciło;DDDDD wrzuce jeszxcze raz poprawione
_______
Ja oceniam to tez ocen bo mi wzrok pada to przynajmniej nie będę sam
~Argoth    22.10.2008 @12:23:57
joł czekam na te z anathemy pozdrawiam .... nie byłem pewien czy to Ty ale prawie ... do nastepnego

ale było światło kijowe
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~aeli    19.10.2008 @21:26:22
ładnie tu u Ciebie.
powiedziałabym, że poobserwuję, ale rzadko mam czas do obserwowanych zaglądać
więc mam nadzieję, że mi po prostu wpadniesz jeszcze na da w oczy
_______
portfolio: http://www.photoaeli.com
~HXC    16.10.2008 @03:28:53
GUITAR GALLERY
~mietek33    16.10.2008 @03:14:21
masz duzo fajnych zdjec z loncertów. to Twoja pasja?
widze, że jeszcze w dodatku z Lublina. macie tam fajną restauracje. "uszewca".
pozdrawiam
~JoannaCombik    29.09.2008 @23:49:08
~fajosz    29.09.2008 @19:21:45
świetna galeria,pozwól ,że poobserwuje.
_______
well of course i'd like to sit around and chat
well of course i'd like to stay and chew the fat .
~berg    28.09.2008 @10:44:18
niema za co to jedna z lepszych fotek koncertowych ktore ost widziałem pzdr z włocławka
_______

~MaueZuo    26.09.2008 @21:22:27
świetna galeria
_______
why so serious?
let's put a smile on that face!
~Przemo12    25.09.2008 @19:10:22
ja focilem w spodku wiec tam byly krotkie koncerty po 4 piosenki wiec nie wyrzucali mozna bylo focic cala sztuke
_______
MiTycznie: http://www.pkokot.com


Oceniajac Twoje prace licze na rewanz
nie dziekowac tylko oceniac fotki
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt